Monday, October 27, 2008

忧心

洗了澡出来,原本打算要做prinsip eko的练习。
结果,我还是跟着自己的感觉走。一个小时就好,一个小时让我写好我这几天的“天气报告”。
我是不是作风太前卫了啦?
我质疑我自己。
我把自己的私人情感犹如内衣裤,挂放出来晒在太阳底下。
四周围的人看见了,都觉得我太开放了。
我不是高调地唱出自己的私人生活,我只是。。跟着感觉走。。写下自己的心情。。

结果,
还是会产生莫名的恐惧

恐惧别人怎样看待我的人格,害怕别人误会我是个随便的女生。
柏杨认为中国人都有神经质的恐惧,这个怕,那个也怕。
此时,我就是有这样的神经质恐惧。
所以呢,我把“约会”这篇章拿了下来。
哪知道哪一天,我破解了这神经质的恐惧。
我不再害怕别人对我的纷纷看法,我就把这篇章放回在一大片天空下。

4 comments:

Puiyeesss said...

aiyo...nic only cakap sajer...
no need to care bout him 1...
u shd know his mouth... = )

WiNni3 PoOh said...

sorry lah..
becoz i list u as my friend in my list,so all the ppl can voew through it...
y u just care for?
u dun do anything wrong ah...
love is a normal thing,not like me,an unperfect life without love..
just kisses...
who never kiss before?
me also de ah..
just a very normal thing,nic just like to kacau u only nia...
they dun discuss about u de..promise..
u should feel happy to share ur sweet wif ppl..
y u think tat the wrong way?
believe me..all is ok..
dating is a good news,u should not feel shy or nervous when ppl saw ur blog..
got a sweet things to share wif ppl not good meh?
or u wan like me,just got bad things and sad things to share wif?
they dun treat u at the other way..they also dun treat u as an alien la..
nic really just kacau nia..
u noe him de la...like to play de mah..
actually,i can feel tat everyone also be happy wif u to get a good guy..
if now,turn to my situation,u also will bless me,not laugh me de...
c the situation?
they just feel happy to u..
not an wei or tam u,tis is really a fact...
pls forgive him mah..i noe u so big gas de...hehehe^^

c@thy said...

你的心情我很明白。
想写,但又怕人怎么想。。
一开始我有想过,写一点不写一点。。
可是这样的话,我又觉得写来没意思。。

其实,写的也是自己的心情,不必在乎别人怎想。。
自己的布落格,自己的空间,自己的天下,你的一大片天空!

我觉得啦,会看你的布落格的人,都是关心你的人。。
不是关心你,才懒得看你的长篇大论不是?

做回自己,不必在乎别人怎么想,你是你自己!
跟着自己的感觉走,你的情绪不由得别人来控制。。

cHynYi said...

Okay
i do understand.
i do nt angry wit him la .
Jus feel bit worried only .
i'm fine now .
Thank a lot ur all support .
haha